Pirmiausia pasižiūrim naują baltarusių mobiliojo ryšio operatoriaus MTC reklamą:

Graži ir įspūdinga reklama? Man taip 🙂 Bet… dar įdomiau, kad gerai žinau KAIP šį reklama nufilmuota, „pagimdyta” 🙂 Įdomumas ir šio įrašo prasmė tame, kas ir kaip jame vaizduojama. Būtent tas šuolis nuo uolos, skrydis. Atrodo bičas base`ris nušoka nuo uolos, sklendžia free fly. Horizonte žali laukai, sodybos… Ech 🙂

Ech tas kompiuterinis montažas ir virtuali realybė (smirk) Nes veiksmas nuo to momento, kai reklamos žvaigždė užsideda šalmą ir pasisuka link uolos krašto… toliau – atsispyrimas atliktas Vyto, o skrydis panaudotas Arvio… šokant SU VIRVE nuo ~80 m aukščio uolos Istarske Toplice Kroatijoje… 😎

Visa realybė – kompiuteriu tiesiog IŠTRINTA ir / arba pakeista į kitokią „realybę” – pašalinta šuolių sistema ir virvė, pakeistas visas fonas ir klipe vietoj uolos papėdėje esančių medžių, pastatų ir automobilių stovėjimo aikštelės matome įsūdingus tolius (sun)

Nes viskas buvo ir atrodė taip 🙂

Afigienai (think) Žinau kaip su PhotoShop padaro plakatines gražuoles tiesiog iš „šiaip sau” moterų foto 🙂 Bet video montavimas ir visi tie triukai tikrai nėra mano sritis, todėl esu lengvai apakęs ir… net sutrikęs – kam vežti žmones per pusę Europos, kelias dienas dirbti, tada atskristi dar daliai komandos, nuomotis geras kameras, atlikti daug visokių šuolių, dublių ir po visko… viską „perpiešti” kompiuteriu 😀 Kokia prasmė? Neskaitant projektui išleistų dešimčių tūkstančių lt? 🙂

O kas dar blogiau – kai pamatai tokius „pripiešimus” ir realybės pakeitimus, kai dar pažiūri pvz. filmą „Įsikūnijimas” tai gali imti darytis baisu ką sugeba technologijos 🙂 Kam važiuoti ir filmuoti žinias, jei jas tiesiog galima „nupiešti”, „suchaltūrinti” studijoje ir su kompiuteriais? O gal taip ir yra? (rofl) (rofl)


WordPress › Klaida